Laydaren MerveKorkmaz 32 günlükmüş bebeğiniz, sesten veya ışıktan etkileneceğini sanmıyorum. O zamanlar rüya görür derler, melekler güldürür ya da ağlatırmış 🥰 elleri, kolları da uykusunu bölüyor onlar hareket ettikçe korkuyor olabilir. Gün içerisinde tekrarlayan bir durum değilse o kadar korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum
kuzeyyildizi_ MerveKorkmaz hemsireniz niye kızdı? Bnce kollarıni kundaklayin daha rahat ve uzun uyur çok sıkı yapmayın irkilmeyecek şekilde
Deletedmom_54 MerveKorkmaz yaaa çok küçükmüş daha bebeğin henüz kendini anne karnında sanıyor dış dünyaya adapte olamadı benim kızımda irkilirdi sıçrardı Kundak yapmanızı tavsiye ederim çok rahatlatıyor bebeği incecik müslin bi bezle yapın bebeğiniz mışıl mışıl uyur kundak yapmıyorsanız iki yanına bebeğinizi sarmalayacak şekilde destek verebilirsiniz
eserekli_kiz11 MerveKorkmaz sende dene farkini göreceksin hava sicak suan yarim kundak yap kollarini sar sadece oyle olunca anne karni hissiyati oldugu için uzun uyuyolar
Gelincik06 Sırt üstü yatıyorsa moro etkisidir, düştüklerini zannedip sicriyorlar,anne karnına alışık oldukları için.Hafif yan yatırabilirsiniz,arkasına yastık destegiyle