Themom00 Bebeğim hep aynı saatte ağlama krizlerine giriyor henüz 1 aylık sebebi nedir acaba kolik olabilir mi çok yoruluyorum napmalıyım
amansallagitsin Themom00 aksam saatlerinde ve aynı saatler olunc kolik bi bebek oluyor ama baska bi sebebi yoksa
ebozbey Themom00 bizimki akşam 7 de başlar gece 12 de susardi kesintisiz çığlık cigligaaaa. Kolikti maleseffff. Gecenin bir vakti roman havasıyla çocuk uyuturdum bangır bangır . Bir roman havası iki bu eski yöntem elde battaniye içinde sallamaya uyurdu. Deneyebilirsin sallama yöntemini 😅
nelmali Themom00 hep aynı saatte geliyorsa saati yaklaştığında masaj yapın daha hafif atlatiliyor 6da başlayıp 11de bitiyordu bizim gaz sancısı maceramız çözümü böyle buldum umarım sizin de işinize yarar
Merveklc06 Benim bebeğim kolik değildi ama hep akşam saatlerinde ağlardı 7 gibi başlıyordu. Bebek arabasıyla gezdiriyordum sakinleşiyordu şimdi de 4 aylık hala aynı saatlerde huzursuzlanıyor bi yarım saat gezdirince sakinleşiyor bir dene istersen :)