Merhaba canım anneler 🌸 Malesef covide yakalandım ve 2.5 aylık bebeğim var. Zaten doğduğundan beri sürekli emmek isteyen bir bebeğim var beslenme B12 takviyesiyle sütümü biraz arttırmıştım ki bu hastalık geldi. Sütüm yok denilecek kadar az bebeğim hep meme istiyor mama versemde uyumuyor. Bu süreçte sütüm azaldı diyenleri hatırlıyorum sanki bu şekilde tecrübesi olanlar yardım edebilir mi?