Melekhnm Kızlar sezeryan sonrası dengesiz adet oldum ve en son 3 aydan sonra yeni oldum ama kanamam bazen su gibi akıp geliyor afedersiniz tansiyonum düşünüyor ter içinde kalıyorum soğuk soğuk bilenler yardımcı olur mu doktora gitmeli miyim