Arkadaşlar tecrübeli anneler crp 15 çıktı ikizimin birinde eve yolladılar orda ateşi düşmedi antibiyotik ve ateş düşürücü verildi ama hala düşmüyor ne yapmam lazım ? İdrar kültürü 3 gün sonra çıkacak dendi o güne kadar kullanın dedi ama ateş hala aynı ve kusuyor ilacı