Bayanlar 34+5 haftalıkta doğum yaptım kızım 1 yaşına girdi. Bugün aşısı vardı götürdüm, 8.200 kg olmuş boyu da 72 cm olmuş kızımın. Erken doğmasına rağmen iyi mi diyorum hayır çok zayıf diyor sağlık ocağındaki hemşire. Halbuki bebeğim 2.250 gram doğmuştu. Yani ben baktığımda bana normal geliyor gelişimi falan iyi geliyor ama insanın moralini bozuyolar. Size de böyle diyen oluyor mu ?