Ndrg-12 Sütüm artık doyurmuyor mama takviyesi yapmam gerekiyor eylülde okula başlayacağım üstelik. 5 buçuk aylık şuan. Mama yemiyor biberon tutmuyor. Kaşık biberon bile istemiyor. Ne yapacağım 😞
Betibethyy Ndrg-12 biberon olarak Avent mi kullandınız? Anne memesine en yakın o olduğu için biberon tutmayan bebeklerde özellikle öneriliyor.
2minnosannesi0 Bunda kızımı gördüm açta kalsa ağzını açmadı simdi ek gidaya coktan gecti yasina girecek hala almaz Allah yardımcınız olsun 🙏
2minnosannesi0 Ndrg-12 yok canm şimdi yeni yeni yemiyo ya normalde onu yiyodu sadece sıvı şeylere sagdigim sütü biberonla kasikla verim asla icmeZ
Betibethyy Ndrg-12 biberon farklı 1 numara yavaş akışkanlı. Bebek çektikçe geliyor, anne memesi gibi. Emziği tutmayabilir. Denemediyseniz biberonunu da denemenizi tavsiye ederim
yazkizimkarar Ndrg-12 küçük biberonla su verin benimki su sayesinde biberon tutmayı öğrenmişti. Eline alıp oynayıp kurcalıyor kurcaladıkça tutmayı öğrendi. 30 c olanlardan.