YeniAnneIstanbul Ftmvrs13 cok tatli 🥰 hem anahtarlik cok orijinal olmus normalde hep isimle veya makromeli guzel secim 🌸
Ftmvrs13 YeniAnneIstanbul ya isimli olsa benim kızımın adını millet ne diye anahtarlık yapıp kullansın dedim makromede biraz pahalı ve abartı geliyor bana açacak da bana saçma geliyor bi bunu beğendim işte oda size bi sorayım dedim güzel değil diyen olursa bundan da vazgeçerim
YeniAnneIstanbul Ftmvrs13 bence gercekten haklisiniz sizinle ayni fikirdeyim bu sekilde en guzel secimi yapmisiniz hatta bundan bende ogluma yaptirmak isterim😃 vazgecmeye hic gerek yok bence misafirlerinizde cok begenecek 🥰