Merhaba ben pazar günü evimi ilaçlattım 2 gün kapalı kalsın dedi, az önce gidip camları açtım. Normalde 3 4 saat havalansın yeter demişti ama, ben geceden açayım yarın da koltuklara, besige vs örttügüm örtüleri yıkarım ev fazla fazla havalanmış olsun dedim. Sorum şu, evini ilaçlatan varsa, 12 saat havalandırma yeterli mi? Bebeğime zarar vermesinden korkuyorum. Evdeki tüm çamaşırları, nevresimleri yıkayacağım. Buzdolabı içindeki gıdalara zarar vermiş midir?bilgisi olan varsa sevinirim.