Kızlar ilk defa mamasını eczaneden değil de marketten aldım dün. Mama vermeden önce yoğurt yedirmiştim 1 saat sonra falan mama içirdim uyudu uyandı bayağı bir kustu ve çok kokuluydu. Bugün de yoğurt vermedim yine mamayı içti öğlen uyudu uyandı yine fışkırarak kustu ve yine kokulu 😰 mamanın süresi 2023 e kadar. Mamada mı sıkıntı var yoksa üşüttü mü noldu bu kızçeme 😭 ateşi yok keyfi de yerinde. Ne yapmalıyım 😵💫