Asya_- efeninannesi06_ gazı olabilir .benim kızımda o aylarda öyleydi tabi deneyimsiz olduğumuz için bilmiyorduk .iki saat boyunca ağlamaktan çatlatacak hale gelmişti arabaya bindik hastanenin kapısına gelince susmuştu .geri dönmek zorunda kaldık yarı yolda gazını çıkarınca uyuyakalmıştı
Sevican efeninannesi06_ acta olabilir, benim bebegimde ilk ay cok aglama durumu oldu hep gaz diye dusundum ama aclikmis. Hem mama hem emerek ilerledik biz
GokceOrmanci Daha çok yenisiniz gazi vardır. Gazini cikarsada gaz sancısı devam eder Dr demişti. Biberonu değiştirin gaz yapmayan biberonlar var biz 1 aydır çok rahatiz o sebeble. Bizdede vardı huzursuzluk ağlamak gazdan dolayı ama biberondan beridir yok
NurrA YouTube den kolik bebek için müzikler var onları aç biraz gezdir biraz hoplat karnına masaj yap günler böyle geçecek bi bakmışsın büyümüş 🌸
Furkaninannesi efeninannesi06_ doyduğundan emin olun. Sütünz yeterli değilse bebek açlıktan da ağlıyor olabilir eğer belirli saatler arasında ağlıyorsa ve genelde her gğn aynı saatler arasında aglamaya başlarlar kolik bebekler. Susmadan ağlıyorsa bence açç bebeğiniz.