Burciinn40 ya lütfen ağlama😢😢 vallahi çok üzüldüm şu an. O senin bebeğin, düşünsene doğar doğmaz tanıyordu seni. Kokunu biliyordu, göğsüne yatırdığında seni kalp atışından dahi tanıyordu. Sana nazlanacak, azıcık da olsa neden beni bıraktın diye naz yapacak. Sen annesinin bütün nazı niyazı sana olacak tabi ki. Sen eve gelince hiçbir şey yapma çıkar üstünü, bebeğini de soy zaten havalar sıcak sadece bezi kalsın. Öylece yumuşacık sarıl. İkinize de iyi gelecek. Yatağa yatın, birlikte müzik dinleyin kitap oku ona beraber bir şeyler yapın. Ne olursa olsun sen annesinin, ihtiyaç duyduğunda gözüne bakacağı ilk kişi sensin unutma💕