Kızlar doğumdan sonra düzensiz adetim oluyodu zaten . Gecen ay 24 Haziran’da adet oldum ondan öncekiyle arasında 50 gün vardı . Eşimle boşanma davası açtım boşanma aşamasındayız yani . 1 ay önce birliktelik yaşamıştık bayramdan önce yani . Bayram sonrası yaşanan şeylerden sonra annemlere gelip apar topar dava açtım . Korunma iğnesi yaptırdım ama ilk iğne adetliyken oluyomuş ben adetli değildim . İğne geçersiz mi oluyo diye kafaya taktım bu ayda adet olmadım 32 gün oluyo son adetin üzerinden geceli . Ara ara aniden bir bulantı geliyor 10 dk sürüp geçiyor. Başka belirti yok bilmiyorum psikolojikdir belki ama koruma saglamamis olabilir mi yani iğneye rağmen gebelik olmusmudur cevap verin lütfen çok korkuyorum bu aşamada bebek sahibi olamam boşanmak istediğim insandan