Merhabalar sevgili anneler, anlaşılacağı üzre çalışmaya başlıyorum. 1 yıl ara vermiştim, işe döneceğim. Şu an bakıcılarla görüşme aşamasındayım.
Çalışan anneler, bakiciyla nasıl bir yol izlediniz? Örneğin ne kadar süre önce başladı bakiciniz? Ne zaman bebeğinizle yalnız bırakmaya başladınız? Bu konularda tavsiyelerinizi yazarsanız çok sevinirim.