rabisanal Merhaba, kızım 6 aylık 10 günlük. 0-6 ay emziğin değişim vakti geldiği için yeni emziğini 6-18 ay aldım ama kabul etmiyor. Tekrardan 0-6 ay emzik alıp kullanmamın bir zararı olur mu? Deneyimi bilgisi olan var mıdır?
Asd-123 rabisanal bizde bu durumu yaşadık ama doktor onun ağız yapısına küçük geleceği için yapısal bozukluk olur dedi 2 3 reddetti sonrasında yavaş yavaş kabul etmeye başladı yani ben birde 8. Ayda 6 aylik emzigi bıraktım 😑
bidunyamutluluk rabisanal 0-6 aya devam edin oğlum 8 aya kadar 0-6 ay kullandı büyük geliyordu 6-18 aylar. 8. Ayda geçtik biz.
rabisanal Ara ara deniyorum hemen fırlatıyor gece de emzik kullanmıyor alışması için veremiyorum. Ağzına da büyük oluyor sanki şu an. Yapısal kısmından emin olamadım ben de bi zararı olur mu bir iki ay daha küçük kullansam sipariş gireceğim karar veremiyorum ☺️
MinikMucizeeemm 0-6 ay çok güzel emzik tutuyorduk. Bibs harici hiç bir emziği tutmadı zaten. 6-18 aldım bende oğlumda tutmadı 🥺 devamlı deniyorum ama yaklaşık 1 aydır emzik kullanmıyoruz. Şimdilerde de geceleri emzik niyetine beni kullanıyor mahvoluyorum 😞
rabisanal Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. İki ay daha kullanayım yedinci ay kontrolünde doktoruna da sorarım. Belki sonrasında bıraktırma şansım olur belki.
Aykizinannesiii Aslında emzik tutmayınca bir sorun olmuyırsa çok ağlamıyorsa filan tutmaması iyi değil mi benim bebeim 5 aylık çok tutmuyor sadece uykuya geçişte kolaylık oluyor acaba bıraktırsam mı diyorum ileri de daha çok alışabilir bırakmak zor olabilir ne dersiniz
rabisanal Benim sorun oluyor maalesef. Çok aşırı kustuğu için emmeyi azaltmak için doktor önerisiyle başlamak zorunda kaldık emziğe. Artık bitti kusması çok şükür ama uykuya geçerken emzik istiyor. Dişleri çıkmak üzere beşinci ay çok huzursuz çok zor geçti. Bir hafta oldu sakinlemeye başladı. Böyle devam ederse kademe kademe azaltmam lazım ama söz konusu bebekler olunca tabi planlar tutmuyor