Amineeem
Merhaba hiç korkmayın geçecektir inşallah gözünde sürekli birikintisi insanın hiç bitmeyecekmis gibi gözüküyor ama biranda kesilecektir bende sizin gibi kaygılıydim doğumdan bir hafta sonra bebeğimin sağ gözünde oldu bir hafta sonra geçti sonra sol gözüne sıçramış sol göz üç aylık oldu öyle geçti aynı dokturumuz bizede damla verdi hergun damlattim ama geçmiyordu göz pinarlarina masaj yapın kanallar açılsın dedi doktor masaj yaptım her gün öyle geçti göz altlarına ve akıntının olduğu yerden parmağınızla burun aşağısına doğru masaj yapın nazikçe 😊