Esraaa55 kucakta ufaktan başlatılıyor 4 ay civarı ama her bebek farklı oluyor bu konuda. Mesela benim oğlum oturmayı hiç istemezdi 5,5 aylikti hala oturtunca kendini düzleştirirdi. Ama bazı bebekler de çok daha küçükken oturma pozisyonu istiyor, oturmayınca ağlıyor 🤷🏻♀️