Tatile çıkarken hiç bunları dert edip çıkmadım bozulursa bozulsun kafasındaydım .Her duruma ve ortama alışkın olsunlar 9,30 da uyumaz 11 de uyur ne olacak ki yeterki o mutlu olsun farklı insanlara farklı ortamlara adapte olsun . öyle de oldu gayet eğlenceli geçirdik uyku saatine uymadım uymamda bebeğim kendi istediği saatte uykuya geçti .