esgc Herkes aynı dertten muzdarip sanırım. Biz de 4 ay 20 günlüğüz, uyuyup sadece uyanan kızım yatırdıktan iki dk sonra ağlayarak uyanıyor. Ama ben bu durumu farkettikten sonra her uyanmasında kucağıma alıp okudum canım. Ne hikmetse artık 3. kalkmadan sonra bir yatıyor sabah kadar. Sadece gece emmeye kalkıyor o da kıpırdanıyor, hiç ağlamıyor. Hatta 2 de uyuyan kızım, 8 buçukta uyumaya başladı.