Esilaozlem Kızlar yardımmm! Bebeğim 1 yaşına girecek artık yatağı ayırmak istiyorum şu an yatağın yanına bitişik karyola beşiğinde yatıyor süreci nasıl ilerletebilirim yardım lütfen 🥺
Saafie Esilaozlem Ben 6 aylıkken ayırdım ilerleyen zamanlarda zor olur diye ama o zaman bile biraz zorlanmistm .. 1, 2 hafta onun odasında koltukta yattim daha sonra odama geçtim
Esilaozlem Lulemom normalde koyun koyuna yatardık karyola beşiğinin korkuluğu taktım mesafeyi biraz açtım kendimle 1 haftadır gece sürekli huzursuzlanıp uyanıyor acaba başka odaya gitsem artık zorlanır mı
Atlasalinandme Saafie bende ayırmak istiyorum ama gece çok uyanıyor bebeğim, bana zor olacak. Sizinki nasıl gece uykusunda
Saafie Atlasalinandme Gece emzirmeyi de kestiğim için geceleri eskisi kadar değil.. eğer kızınızın gece emziriyorsanz alışkanlık yapmıştır, ilk önce gece emzirmesini kesmelisinz
Atlasalinandme Saafie evet bizimki açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor 2 saate 1 emiyor, yatagi yanımda olmasına rağmen çok yoruyor..siz nasıl kestiniz gece beslenmesini 8 ayligiz bu arada
Saafie Atlasalinandme Ben her ağladığında kucağıma alıp sakinleştirip yatağına koydum meme vermedim birde ben rüya öğün veriyorum 11 de tok tutuyor.. ama bazı arkadaşlar meme yerine su veriyorms.. bir kaç günde alışıyor.. gece emzirmeyi kesmek yemin ederim rahatlık mahvoluyrdm saat başı kalkıyordu
Atlasalinandme Saafie kesinlike büyük rahatlık, darısı bize.. bende kendimi bi hazır hissedeyim denicem. Çünkü uykusuz oluyirum, gündüz bebeğime yetemiyorum, yakında ise başlıcam. Mecburum yani..