Busrab0 Alıştırma bardağı ve normal biberonunda verdim 2 günde bi içerse düzgünce içiyor yoksa içmiyo kafasını çeviriyor hep çay kaşığıyla veriyorum 2 3 çay kaşığı içiyor ne önerirsiniz ?
Elif25- Busrab0 7ay 12 günlüğüz. Nerdeyse 2 buçuk aydır bardakla içiriyoruz. Suluğu da var tabi ama bardak çok hoşuna gidiyor
UraSsmom Busrab0 Benimki de içmedi ilklerde pipetli suluk aldım onunla biraz içiyo yinr, Dr anne sütüyle karşılıyo demekki ihtiyacını demişti sorduğumda 🤷🏻♀️
Busrab0 UraSsmom pipetli sulukla çekebilirmiki suyu bilemedim aventin alıştırma bardağını denemeyi düşünüyordum bide
felis Busrab0 Çişli bez sayısında azalma varsa bardak ile kontrollü içirmenizi öneririm. Malum yaz aylarındayız, sıvı ihtiyacı artıyor. Ama çişli bez sayısı yeterli ise ve anne sütü alıyorsa, muhtemelen ihtiyacını sütten karşılıyordur. 🌼
Elf123 Busrab0 en güzel bardakla içiyor diğerleriyle dişini kaşıyır bardağa da alıştı cok güzel içiyor yedi buçuk aylık oğlum
asiltonunmommysi Busrab0 8. Aya kadar içmedi sadede hayat bebek suyu alıyordum onu içiyordu onun 3 delikli küçük bi başlığı var o ilgisini çekti onunla içti öyle alıştı sonra tüm suları içmeye başladı
Rezenecayi Busrab0 ilk günden beri avent suluk ile verdim. Sonra kendi tutmaya alıştı severek içiyor. Su ile oynamayı seviyorsa biraz oynasın arada da içer belki hoşuna gider
Busraaslan Busrab0 bardakla içirmeyi deneyin eğer içerse nuk magic cup suluk var bardak mantığında ama emdikçe su geliyor benim oğlum 10 aylık onu kullanıyoruz inşallah faydası olur