Selbiyavuz19 Eşim için soruyorum da hangisi mantıklı yaşadığımız şehirde ki 2 yıllık bir bölüme mi gitmeli yoksa açıktan mı Üni ye giderse devamsızlık sıkıntısı olur mu bazı hocalar yapıyor ay bilemedik herhangi bir bölüm olması yeterli