Mommsf1 kaç aylık bebeğiniz? Benim bebeğim büyük sayılırdı 14-15 aylık civarıydı . Küçük suluklar oluyor ya e bebekte ondan kullanıyorum . Tam yatar vaziyette vermedim ilk başlarda çünkü korktum öyle kucağımda içirdim .Hamak beşikte yatıyor , salladım geri uykuya dalsın diye . Bir de süt bitmiş annecimm gibi konuşuyordum. Başını omzuma koyup gezdirdiğim oluyordu ya da emzirme pozisyonunda su veriyordum . Çok ağladığında kriz derecesi meme veriyordum . Ama kademeli azalttığımdan çok da diretmedi meme diye. Sonra yavaş yavaş uyku saatleri arttı , arada gene kalıyor meme diye sayıklıyor , su içip yatıyor . Eşiniz de destek olursa daha kolay geçecektir diye düşünüyorum tabi bebeğim direnciyle de alakalı. Şimdi çok şükür 4-5 saat aralıksız uyuyabiliyor. 21 aylık oldu ve inanın insana döndüm bende uyuduğum için. Kafam toparlandı .