Piko2021 valla geçen hafta hesabıma 1000₺ yükledik. Eşim ay sonuna kadar mutfağı burdan harcayalım dedi. Bugün hesabımda 49₺ var 50 bile değil. Ben de çok tutumlu kılı kılına harcayan biri değilim ama aldığım absürt bir şey de yok. Tereyağı işte mesela, sadece ona 130 küsür ödedim. Böyle fiyatlara para mı dayanır