Şuan kullanıyorum 2. Kutuya geçtim. Benim şöyle bir sorunum vardi bebeğim 5 aylik ve 3 aydir meme reddiyle uğraşıyorum doğduğundan beri sağ göğüsu tutmakta zorlanıyordu emerken çok daha huzursuzdu hep dolayısıyla sutumde azalmıştı sol sağa bakarak daha aktif emildigi için daha önce kullandığım şeylerde sadece sol gogusumun dolmasini sağlıyordu. Bu ilacı kullanmaya başladığımdan beri kızım sağ gogusumu daha aktif emiyor göğüsüm süt doluyor hissediyorum. Kullanmaya başladığımdan beri evin içi kalabalık sağım yapamıyorum ilacı sagimla destekleyince mama kullanımının iyice azalıp birakilabilecegini düşünüyorum. Bu arada bende her annenin o beklediği goguslerdeki dolgunluk 3. Günden sonra oldu.ben paranoyak bı insanım burda onerildigini gordum doktorumuza danismama rağmen recetesini okuduktan sonra iki gece bebeğimin başında bekledim simdi burdaki yorumuma bakarak hemen alıp kullanmayın önce doktorunuza bir danışın.