Merhaba güzel anneler.Bebeğin 3 aylık oldu.Yaklaşık 1 aydır düzenli emmiyor sadece geceleri emiyor az emmeye başladığı için sütüm de artık azalıyor 😔 Böyle giderse artık geceleri bile emecek süt kalmayacak.Süt yapan her şeyi yedim içtim ama hiç bir değişiklik olmadı.Bu ilacı duymuştum süt yapıyormuş kullanan var mı faydasını gördünüz mü ? İlaç süte geçiyor mu ? Mamayı bırakmak istiyorum.Lütfen yardım edin kullanıp da bilgisi olanlar varsa çok sevinirim 🙏