Merhaba anneler. Biz Antalya’dan Ardahan’a taşındık. Şu an bile burası soğuk -40 gören bir ilçedeyiz 🥶 Antalya’da yaşadığımız için yalan yok hiç kışlığımız yok. Oğluma sıcak tutan çok sağlam bir ayakkabı/kar botu almak istiyorum. Hatta içlik öneriniz falan da var ise alabilirim 🙏🏻