Sclctn Bebeğim doğduğunda 1 hafta küvez de kaldı geçince çıkardılar , şuan 1 ay 13 günlük hafif sarılığı var , 1. Ay kontrolüne gittiğimiz de çocuk doktoru bi sıkıntısı olmadığını söyledi. Sizin de başınıza böyle birşey geldi mi ne zaman geçer ?
Vera1810 Sclctn suan 2 cı yavrum 8 günlük sarılık la mücadele ediyoruz kan uyuşmazlığı vs durumlarında daha dirençli oluyor
01_10-2020 Sclctn oldu evet sarı kıyafetler sarı tülbent ve en önemlisi de sık sık ama sık sık emzirmek bizim uzuyan sarılıktı öylelikle atlattık en son 18 kadar çıkmıştı şükürler olsun yatmadan emzirerek atlattık kalkamıyor uyku yapıyor siz kaldırın bol bol emzirin sarı şeyler giydirin örtün biz böyle atlattık geçmiş olsun
Sclctn Vera1810 geçmiş olsun bizde kan uyuşmazlığı yok ama , sarılık oldu , sağlık ocağına gittiğim de uzun süre sarılık olan cocuklar da hastalık olduğunu söylediler. Ama çocuk doktoru sorun olmadığını söyledi kafam allak bullak oldu😒
Miniginannesi Vera1810 benimde 2. Çocuğum aynı kan uyuşmazlığından dolayı sarılığı mevcut sürekli takipliyiz sizde durumlar nasıl 😔
oglumubeklerken Sclctn öyle birşey yok caninizi sıkmayın. Yani kötü sonuçlanan sariliklarda var tabi ki ama mesela benim oğlumun masum anne sütü sarılığıydı, doktorumuz o şekilde söylemişti. Zaten sarılık uzadığı takdirde çocuk doktorunuz kan ve idrar tahlili istemiştir sebebini öğrenmek için. Bizim öyle olmuştu çünkü
Vera1810 Sclctn hayır korkmayın bizim dr düşmeye başladı ılk haftayı atlattı artık zarar veremez bebege dedi ılk hafta tehlikeli imiş sonrası zararlı degılmıs 3 dr dan duydum bunu
Sclctn 01_10-2020 hiç uyumuyo diyebilirim kalkıyor kendiliğinden acıkınca bolbol emziriyorum sarı tülbent mi örtmem lazım bu ara da size de geçmiş olsun☺️
01_10-2020 Sclctn sarı kıyafetler sarı tülbent bol bol emzirin ama teşekkür ederim biz atlattık sizde atlatırsınız inşallah
Masalinannesjj Benim kızımda 1 ay 3 günlük uzayan sarılık var . Doktor kan ve idrar tahlili istedi kan temiz çıktı fakt idrar kültüründe bateri var muhtemelen uzamasinin nedeni o bakalim yarin doktor ne diyecek. Bu arada ateş vs de yok sarilik uzama nedenine bakalim nolur nolmaz dedi doktor
Birtospikannesi1 Anne sütü sarılığı olabilir zamanla geçer emin olun benim bebeğimde de sarılık vardı değeri düştü fakat vücüdu o sarı rengi bi kaç ayda attı sık sık banyo yaptırın
Birtospikannesi1 Sclctn panik olmamaya çalışın zaten en baştaki o evreyi atlatmışsınız önemli olan ilk 1 haftadaki yükselmenin kontrole dikmesi gerisi zamanla geçiyor ☺️
Zeynebinannesi5519 Altın yüzük takın üzerine eski koca karı inançı ama benim de kızımda da 20 gün boyunca sarılık düşmedi hep 12′lerdeydi altın yüzük taktıktan sonra düşmeye başladı alakası var mı bilmiyorum ama yine de deneyin bence
Cioyt Benim ilk bebeğim şuan 45 günlük falanız ve belli belirsiz kaldı sarılığımız çok şükür , ama öyle böyle emzirmedim 2 saate bir emzir dediler ama ben saat başı kaldırdım emzirdim eşimin ailesi bi ara yeter çok emziriyosun falan diyodu kimseyi dinlemedim o dönem bi ebeyle tanıştım ve önerisini yaptım öyle toparladık bebişi . Önerisi ise şuydu emzirme bitince sütünü kaşığa sık bebişe ver sık ver sık ver bebek gerçekten artık almayana içemeyene kadar devam et sarılıktan uyur çabuk yorulur sen sakın bırakma demişti cidden öyle çok etkili oldu ki doktorumuz uzun sürecek sarılığı demesine rağmen hızlı toparladık çok şükür size de öneri olsun diye paylaşmak istedim 🌸❤️
Sclctn Cioyt geçmiş olsun canım , çook teşekkür ederim bilginiz için deneyeceğim benimki de memeden bıkana kdar sık sık emziriyorum etrafımdakiler de öyle dedi ama dinlemedim inşallah geçer😍😍❤️
Sclctn oglumubeklerken yarın gideceğim bakalım içim rahat etmedi ☺️ 1 ay kontrolünde yenidoğan bebeklerde olduğunu söylemişti sıkıntı yok demiişti