Hanımlar 22 günlük bebeğim 3 gündür emdikten sonra çok fazla kusuyor bi kac sefer boyle oluyor burnundanda geliyor bazen cok az.emme süresi yarim saat 40 dk oluyor.Gazi da cıkmış olsa ağız dolusu kusuyor.Kusmasi salyalı ve süt kesiği gibi geliyor Aynı durumu yasayan var mı acaba ?