Kızlar bebeğim 2.5 aylık. Aşıdan sonra meme reddi yasamaya başladık. Bir de çocuk bütün gün huysuz. Ayagimda sallayıp uyutuyorum koyuyorum 2 dk sonra uyanıyor aglamaya basliyor. Gözleri de aralık alttan beni kesiyor uyurken😂😂 inanır mısınız bugün saat 1 de kahvaltı yaptım. Ben tepsiye koyup gelene kadar uyandı yine tepsi yanimda ayagimda çocuk kahvaltı yaptım öyle 😅 Bu durum geçici mi atak falan mı inşallah öyledir 🙏