Anneler merhaba bebeğim tam 3aylik ikimizde hasta olduk benden bebeğime geçti Antibiyotik kullandık hala hastayız biraz bebeğimin burnu akmıyor serumfizyolojik uyguluyorum biraz rahatlıyor fakat balgam dan hır hır sesler geliyor hep yavrumdan. Doktora gittik ilaç falan yazmadı ama ben korkuyorum tıkanır die tavsiye edeceğiniz bisi varsa lütfen paylaşın benim le ben çözüm bulamadım 😔 (hastalık ciğerlerine inmemiş cok şükür )