Merhabalar hanımlar bebeğim 1 yaşında ve sürekli yemek yerken kusma problemi yaşıyorduk öyleki bebeğim artık kilo almayı bırak vermeye başladı doktorumuz bugün reflü maması olarak Aptamil Ar kullandırmaya başlattı aranızda kullanan memnun kalan varmı bebeğime kilo aldırırımı