Merhaba kızlar prezervatif kazasi sonrası 2 saat sonra ertesi gün hapi kullandim Bir hafta sonra adet kanamasi gibi 5 gün sürecek şekilde âdet oldum adetime daha 15 gun varken ilacin yan etkisi olduğunu biliyorum çünkü bir kez daha kullanmak zorunda kalmıştım. Şimdi ise adet günüm geldi ve hafif kanama oldu lekelenme tarzında bu hormonlar dan kaynaklı ilacın yan etkisi mi baska bir sebebi olabilir mı bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim bayanlar