Enda1204 Kızlar kızım 15 aylık 3 4 gündür yüksek ateşli bilmem kaç kere hastaneye gittik her tahlil sonuçlarımz temiz çıktı bugün de sabah yüzü kızardı doktorumuz muhtemelen al ayak ağız hastalığı dedi geçiren var mı aranızda nasıl bir yol izlemem gerekiyor
Ayalayay Enda1204 hastalığınız nasıl ilerledi ? Ateş kaç gün oldu acaba . Biz de geçiriyoruz 6. Günümüz yaralar sönmeye başladı ama hala ara ara ateş oluyor
Pamuk_bebegim42 Enda1204 Geçmiş olsun benim oğlum geçirdi 2 ay önce ağzının kenarında ayaklarında ellerinde biraz da poposunda çıktı o yaralar çok zor geçirdi ateşini düşüremedik damar yolundan serum verdiler hastanede 2 gün yattık öyle rahatladı şükür huysuzluk yapıyordu sakinleştirici şurup veriyorlard o ağzı yara olunca ememedi bile Allah kimseye vermesin parklardan bulaşıyor dikkat edin
Ayalayay Pamuk_bebegim42 ateş kaç gün sürdü ? Bizim biraz uzun sürdü gibi bugün kanına da baktırdık temiz çok şükür . Yaralar da iyileşmeye başladı ama ara ara ateş oluyor. Amin ya çok zormuş gerçekten bebeğimde ben de çok yıprandık. Bize de büyük ihtimal parktan bulaştı
Pamuk_bebegim42 Ayalayay Çok geçmiş olsun ateş uzun sürüyor heralde ama ben olduğu gün hastaneye yattım kendim istedim çünkü doktor damardan serum verirsek daha hızlı düşer dedi o yüzden çok şükür ertesu gune düştü ateşi