Kızlar bebeğim 2 aylık o kadar huysuz ki sürekli ağlıyor yada emmek istiyor ki doğru düzgün emmiyor bile şarkı söylüyorum çıngırakla oyalamaya çalışıyorum ama yok yani ne yaparsam yapayım durmuyor kendi kendine oyalanma süresi 5 saniye 🥺 normal mi yoksa benim bebe mi huysuz?