Haticemiray Farahzeynep deneyebilirsin bi tane ebe yazmış internetten okumuştum bende deniycem olmazsa jel sürdüm şurup verdim zor uyuttum nasıl bi dişmiş böyle tükendim bittim
Nebicimanne Farahzeynep evet aylarca boyle devam etti suan 7 aylik bekliyoz bakalim doktor 6.ay kontrolunde cok az kalmis demisti ama hala cikaramadi
Farahzeynep Nebicimanne ay o kadar sürüyor mu ya? Abov 😞 benim erkek kardeşim 4.5 aylıkken diş çıkarmıştı, belki kızım da dayısına çekmiştir 😂
Nebicimanne Farahzeynep bende 4 aylikken baslamisim cikarmaya ama bana cekemedi 😂 suruyor suan 2 alt 1 ustten kabariklik var anca kabariyo daha patlayan cikan yok 🤷♀️
Farahzeynep Nebicimanne ay zavallı yavrum kaç aydır çeke çeke bir hal olmuştur, kısa zamanda çıkarır inşallah 🙏
Nebicimanne Farahzeynep amin hepimizinkiler insallah 🙄 valla onunla birlikte bizde perisan olduk uyanik oldugu her dk mizmiz mizmiz ayip olacak belki ama kafam sisti artik😀