Busra1999 o aylarda bizimki de öyleydi sürekli uyanık olduğunda ağlardı mecbur emzirmek zorunda kalırdım o zaman da uyurdu tekrar ben de üzülüyordum neden uyanık kalıp sağa sola bakınmıyor diye ama meğer çocuğun rutini buymuş o aylarda emip uyuyacak gazı çıkacak falan😅 3.aydan sonra uyandığında bakınmaya başladı🙏🏼