gulsene1998 Kızlar merhaba biz antalya’ya yeni geldik. Evde hiç dayanamıyoruz sıcağa klimayı açıyoruz ama biraz korkuyoruz fatura yüksek gelecek diye. Sizinkiler ne kadar geliyor bizede bir fikir olsun tedbirli açalım🥲
asdfgs gulsene1998 biz kepezdeyiz 24 saat hiç kapanmıyor klima 550 lira geldi. 1 haftası evde değildik.
Turna-9 gulsene1998 klima inverter ise bi açıp bi kapatmayın açtığınızda uzun süre çalışsın açıp kapatmak çok yakıyor
U-2310 Hayırlı olsun ,, Antalya da hiçbsey ucuz değil canım 😅😅 elektrik biz düşük fanda açıyoruz gündüz 700 falan geliyor tek klima bi de
gulsene1998 U-2310 evet herşey çok pahalı 😪 allah yardımcımız olsun kaderde antalya sıcağında klima açamamakta varmış
gulsene1998 asdfgs yapma ya😐binada çocğu kişinin 180-200arası gelmişti dedim bi umut belki bizimde az gelir ama 24 saat açık değil bizimki bazen kapatıyoruz
Mavigokyuzu asdfgs Biz de kepezde oturuyoruz. Bebeğimiz yeni doğan doktor tavsiyesi üzerine 25 derecede çalıştırıyoruz l. Gündüzleri full açık geceleri ise kapatıyoruz. Faturamiz 550 TL gelmişti geçen ay. Bakalım bu ay geceleri de çalıştırdık bakalım ne kadar gelecek