ZeynoGulsum SYMBI SYS KULLANAN VAR MI ACABA??? Faydasını görüyo musunuz? Bebeğim 22 günlük, 1 haftadır gaz sıkıntısı yaşıyoruz, sürekli ayaklarını karnına çekiyor.