ozgei Kızlar lütfen bir akıl verin, Bebeğim 6 ay 13 günlük ve 7 gündür kaka yapmıyor. Dr. İle görüştüm masaj ve uyarı yapın dedi yaptık ama işe yaramadı. Tecrübe eden var mı aranızda ?
ikicocukcokcocuk ozgei yedigine dikkat edin katı şeyler yerine sıvı şeyler verin özellikle suyunu ihmal etmeyin 1yaşında yeni yeni atlatıyor kabızlıgını kızım makat çatlağı oluştu resmen ben eline karpuz ve kayısıyı veriyorum yiyor çokta güzel yapıyor
alparslan_ve_annesi ozgei bebekler için lavman var hemen anında yapar ben sıvı yağ veriyorum bide kalça kısmına sıvı yağ sürün hafif içine de gitmesini sağlayın rahatça yapar ama en son çare ek gıdaya geçti ondan yapamıyor kabız ve çok katı diyorsan lavman canım
alparslan_ve_annesi ozgei bebeklerin lavmanı ayrı bebek olduğunu soyleyin ve nasıl kullanıldığına da bakıp uygulayın
HelensMom ozgei poposundan zeytinyağı verebilirsiniz. Lavman seçeneği de var anneler yazmış önceki yorumlarda. Boşaltımı lavman sağlar ancak çok sık yapıp bağırsağı tembelliğe alıştırmamak lazım ve yaparken popo deliğine dikkat etmeli bebek hareket ediyor vs. Sağlık çalışanı yapsa iyi olur diye düşünüyorum. Bebek lavmanı libalaks kullanılıyor
Nursahckmkk Bizde bu sorunu yaşadık bebeğim 6 aylık doktorumuz dulcosoft önerdi kullanıyoruz çok şükür düzeldi günde 8 ml veriyorum mamasına karıştırıp ayrıca içeriği çok çok temiz