Sevgili anneler 1 aylık bebeğime doğduğu andan itibaren Bebelac mama takviyesi yapıyorum.Bugün merak ettim kokusunu kokladım çok kötü kokuyordu bebeğim de bir yudum alır almaz kustu stt si de geçmemiş başka marka mama kullanan varsa yazabilir mi acaba onların kokuları nasıl ve şimdi mama değişikliği yapsam herhangi bir sorun olur mu.?