OptimusPrime Deletedmom0099 Bir tanıdığım dediğiniz yere gitti. 😂 Bu arada güzel gözüküyordu resimlerden.
Aloaveraaaa Deletedmom0099 bende bugün oraya rezervasyon yapacaktım ama çocuk olduğu için ekstra ücret çıktı vazgectim
Deletedmom0099 OptimusPrime yaa gerçekten mi? yakınınız mı yani memnun kalıp kalmadığını sorma şansınız var mı? burada gidip memnun kalmadı tanıdığım diyenler oldu da 🫠
Aysubtin01 pofuduknuriye nerden geliyirsunuz bilmiyorum ama Adana’dan yazıyorum gelmeyen 1 pişman gelen bin pisman🤭 yani şu konuda aşırı sıcak ve nem çok gece gündüz klima altından çıkamıyoruz
OptimusPrime Deletedmom0099 Sordum. Önerdi yani güzelmiş çok samimi değilim. Ama öyle tatil için öneri olarak od a sormuştu. ☺️ Ne var ne yok detaylica sormadım tabi, güzel mekanmış. Memnun ayrılmışlar resimlerinde çok hoştu. ☺️
Deletedmom0099 Aloaveraaaa aa neden biz ekstra ödemedik 2 yaşındaki kızım için oteller 12 yaş ve üzerine ücret alıyorlar
AgentMom Yamans26 telmessos neva ya gittik. Ölüdeniz de . Pazar günü oğlanları Muğla akyaka ya kampa gönderdim. Yarın eşim ve küçük kızımla önce ufak bir Karadeniz turu oradan Kapadokya ya ordan da Mardin e geçmeyi planlıyoruz
Deletedmom0099 AgentMom biz şimdi gideceğimiz otele rezervasyon yaptırdıktan sonra telmessos nevayı gördük ve ben çok beğendim. memnun kaldınız mı? seneye için düşünüyoruz
Saafie AgentMom Kesinlikle yemekleri tatlıları hizmeti filan mükemmel bir yer.. deniz evet çok dalgaliydi