Deletedmom_123 Cansuzana iyi maşallah o zaman ama size tavsiyem fazla dillendirmeyin ilk zamanlar benim sütüm aşırı geliyordu eşim kayınvalidem herkes anlattı durdu şimdi anca yetiyor çocuğa bazen takviye yapıyorum