Kizlar selamlar
Bebegim 4bucuk aylik ve basi uyurken hep terliyor yattigi yer hep islak oluyor kafasinjn gelidigi yer .
Diger ay kontrolinde doktoruna soracağım ama o zamana kadar aklim kalir sizin bebeginizde de bu durum var mi doktorunuz bu konu hakkinda ne sebep soyledi ne yapmam gerek terlememesi icin rahat şeyler giydiriyorum yattigi carsafi da oyle