momannesi palm yağı ve bir çok yağ 200 derece üzere sıcaklığa ulaşınca zararlı istenmeyen bileşenler ortaya çıkar bebek mamalarındaki palm yağı 200 derecenin altında işleniyor kaldı ki türkiyedeki mamalarda avrupa birliği standartlarına göre üretiliyor. Siz şey mi sanıyorsunuz tüm dünyaya aynı mamayı dağıtıyorlar ama türkiye için özellikle zararlı mama üretiyorlar, ah şu dış güçler😅 sizin bahsettiğiniz gibi zehirse sağlık bakanlığı satışına izin vermezdi. Derdiniz palm yağıysa palm yağı olmayan mamalarda var similac gibi. Fabrikasyon olan hiç bir ürün elbette doğal değildir bunu iddia etmiyorum zaten ama öcü gibi de yaklaşmaya gerek yok. Pirinç unu gibi proteinden fakir karbonhidrattan zengin bir besinin çocuğa beyin ve vücut gelişimi açısından hiç bir faydası olamaz ilerde yüksek tansiyon, diyabet, obezite gibi hastalıklara davetiye çıkarır. Hani diyosuz ya biz pirinç unuyla büyümüşüz diye çokta sağlıklı olduğunuzu sanmıyorum zaten bizden önceki jenerasyon hepten hasta hepsinde bi hastalık (tansiyon şeker) var. Pirincin yetiştirilme şekline baktığımızda da pirinç aşama aşama ilk önce işleniyor, daha sonra beyazlatılıyor, un haline getiriliyor ve son olarak topak topak olmaması için ayrı bir işlemden geçiyor ayrıca organik tarım diye bir şey kalmamasından dolayı topraktaki ağır metallerde pirince geçiyor ve bol tarım ilaçlı pirinçlerden mama yapıyorsunuz bunu da bilin, kaldı ki pirinç yetişkinlere bile önerilen bir besin değil glisemik indeksi çok yüksek. Bu kadar işlenmiş bir gıdanın da çok masum olduğunu düşünmüyorum. Kısaca yediğimiz içtiğimiz hiçbir şey doğal değil bu kadar kasmayın ve mama veren anneleri endişeye sürüklemeyin ve eksik hissettirmeyin.