Deletedmom110 Yarın aşımız var. Kusma durumu olur mu olursa boşa mı gidiyor? Aşının ateş huysuzluk gibi etkileri oluyor mu ? Teşekkürler😍🤷🏽♀️
liyosunannesi23 Deletedmom110 kusarsada bişey olmaz ama yinede yarım saat falan kusmasa iyi olur demişti hemşire. Valla biz aşıdan 2 gün sonra Kusma şikayetiyle acile gittik önce aşıdan şüphelendiler ama idrar yolu enfeksiyonu cıktı o yüzden ben aşı etki yaptı mı anlayamadım pek 🙄
Beybiberen Deletedmom110 ilk dozunda bir etki olmadı.2.dozu da yaptırıcaz yarın inşallah.hem tatlı bişeymiş sanırım kusma durumu olmaz diye düşünüyorum
Deletedmom110 liyosunannesi23 çok geçmiş olsun. İdrar yolu enfeksiyonunu da her bebek yaşayacak gibi duruyor😞 inşallah aşıdan değildir
liyosunannesi23 Deletedmom110 değil büyük ihtimal ama rota aşısının yan etkileriyle benziyormuş. İdrar yolu cıkınca o ihtimal ortadan kalktı
Deletedmom110 Cnmkzm ama siz hangisinin yaptığını bilemezsiniz o halde. Ben bilerek 3-5 yaptırmaya karar verdim. Tek aşı olsun diye
elifsrbs Deletedmom110 kusma durumu olmuyor, şapır şupur yuttu valla 😅 ilk ve 2. Dozda da olduğumuz gün uyku halinde oldu gün boyu ertesi günler hep huysuzdu 🤦🏻♀️ Huysuzluk hariç yan etkisi olmadı çok şükür 🙏🏻