11 aylık oğlum var sürekli yanında istiyor, oyuncaklarıyla oynasın diye önüne koyuyorum birlikte oynuyoruz mutfağa tuvalete gitmek için kalkıyorum ama hemen oyuncakları bırakıp peşimden gelmeye çalışıyor ağlıyor, yalnız kalmıyor bunun nedenini anlamıyorum ve bu durum beni çıldırttı , sizde de durumlar böyle mi bunu nasıl atlatabilirim