Huma_kus34
Sevgili anne çok geçmiş oldın, normal doğumdan sonra 4 ay çektim kabus gibiydi.
İlk iş dışkıyı yumuşatmak ve tuvalet ihtiyacınızı asla ertelememek. Biliyorum çok zor ama her gün tuvalete giderseniz barsaklarınızda kalan dışkı sertleşmez.
Et, karbonhidrat, unlu mamuller, pirinç, patates gibi gıdalardan bir süre uzak durun.
Ikınmayı defterden silin.
Isırgan otu kürünü yapın beni asıl iyileştiren o oldu.
Makat çatlağı ile ilgili profilimde uzun bir yazı var, belki size yardımcı olur. Sevgiler.