tostosata Kızlar ben çorba yaptım da kabak çorbası. Ama fazla oldu yarın öğlen versem olur mu daha öncede hep yapıp geri kalanını kendim yiyordum acaba yarına saklasam olmaz mı
Bebegimm1 tostosata ben fazla olani 2 gun yediriyordum hic sorun olmadi smdi bizim yemekleri yiyor 2.gune kaldiysa veririm yine tadi falan ayni kaliyor
agns tostosata ben 2 günlük yaparım hep ne malzeme ne psikoloji kaldırır onu 🙈 her gün çekilir mi yedir tabi tek önemli kısım tekrar tekrar ısıtmamak yediği kadarı ısıtılmalı
Demeteymenim Sicakken kavanoza koyuyorum oda sicakligina gelince dolaba kaldiriyorum ertesi gun yediriyorum ogluma dolapta birsey olmaz 🤗☺️
Deletedmom0099 agns agns ben 2 günlük yaparım hep ne malzeme ne psikoloji kaldırır onu 🙈 sen ben misin 😂