Kızlar bebeğim anne sütü alsın diye çok uğraştım bazen tamam artık sorunsuz emiyor diyorum sonra tekrar başa dönüyoruz meme reddi mi değil mi anlayamıyorum çok ağlıyor emzirirken yürüyerek hoplatarak şarkılar açarak konuşarak emziriyorum öyle böyle 4. Aya gelmek üzereyiz ama artık dayanacak gücüm kalmadı bu aralar yine başa döndük çok direniyor aç kalıyor diye biberonla vermeyi denedim defalarca biberonu almıyor çok üzülüyorum aç kalıyorsa diye ne yapacağımı bilmiyorum artık emzirme 2 saat sürüyor emiyor etrafı izliyor ağlıyor beni izliyor gezdirmemi istiyor gazı oluyor onu çıkarıyorum sürekli çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık doktor kontrolünü bekliyorum o zaman ne yapacağıma karar vericem mama derse mama artık sütüm çok kıyamıyorum da bir bebek için meme herşey demek bunun da farkındayım rahatlayacağı güvende hissedeceği yer o yüzden direndim anne sütü alsın istedim bu kadar ay birde bu aralar geceleri hiç uyumuyor 5 gibi uyuyor o saate kadar ağlıyor emiyor o şekilde ilerliyoruz geçici bir dönem mi? Atak dönemi mi? Babası da yanımızda değil tek başımayım o kadar zorlanıyorum ki özellikle de aç mı tok mu düşüncesi içimi kemiriyor 😢 her gece birlikte ağlar olduk.